Sunday, January 19, 2014

Lecithin Shaklee Menjana Kepintaran Anak Anda!

Manfaat Lecithin Shaklee
Kebaikan Lecithin Shaklee untuk Kurus, Pintar dan Cantik
Saban hari, Lecithin Shaklee diwar-warkan sebagai Produk Shaklee dalam Set Kurus Bajet Shaklee. Ia merupakan Set Pelangsingan Shaklee, Set Kurus Paling Cepat dan Berkesan. Kurus Tanpa Seksa Diri. Dengan 3 langkah mudah…
Begitulah al-kisahnya Lecithin Shaklee.
Namun hakikatnya, Lecithin Shaklee telah dimanfaatkan sebagai sumber utama bagi membantu mengatasi masalah  otak lembab dalam pelajaran, di kalangan murid-murid sejak lebih 20 tahun dahulu. Lecithin Shaklee merupakan salah satu cara untuk mengatasi masalah pelajar lembam. Satu fakta yang jarang diketahui ramai orang.

Fungsi Lecithin Shaklee untuk Kepintaran?
Menjadi Pintar dan Cerdas dengan Lecithin Shaklee, KERANA Lecithin Shaklee dapat meningkatkan tahap penfokusan seseorang.
Rajah di bawah menerangkan secara saintifik tentang mengapa tahap penyerapan ilmu berbeza-beza mengikut individu.
Lecithin Shaklee
Lecithin Shaklee
1) Lecithin mengandungi Choline
2) Choline adalah element paling penting untuk bergabung bersama ACETATE membentuk acettylcholine pada hujung dendrit (saraf)
3) Acetylcholine akan LOMPAT di SYNAPSE untuk sampai ke receptor (penerima mesej)
4) Dan pergerakan ini berterusan dari otak sehingga ke organ
5) Jika banyak choline, maka lajulah pergerakan mesej untuk sampai dari otak ke receptor
6) Jika tak cukup choline, maka perlahanlah pergerakan mesej untuk sampai dari otak ke receptor
 
 
 
Ayuh semua ibu dan bapa, usah tudung jari pada siapa-siapa, andai anak-anak kita tidak memperolehi nombor 1 dalam kelas! Usah salahkan takdir mahu pun keturunan nenek moyang andai anak-anak kita tidak pernah menerima sebarang hadiah pada Majlis Penyampaian Hadiah di Sekolah!
Ayuh kita berikhtiar dengan memberikan Lecithin Shaklee pada anak-anak, supaya mereka memiliki daya tumpuan yang lebih tinggi terhadap pelajaran. Supaya mereka lebih mudah pick-up ilmu-ilmu yang disampaikan guru-guru.

Ini ikhtiar yang boleh kita lakukan sebagai ibu dan bapa! (Selain daripada memohon / doa pada DIA) Demi masa depan anak-anak kita. Ilmu penuh di dada, masa depan lebih terjamin kan…
Ayuh kita bertindak untuk memperbaiki keadaan ini!
 
 

No comments:

Post a Comment